środa, 28 maja 2014

Wyróżniony w szkolnym konkursie tekst Karola

Zgodnie z obietnicą publikujemy dziś tekst ucznia klasy Ic Karola Rosołka, który zdobył wyróżnienie w Szkolnym Konkursie Czytelniczym Mistrz Pięknego Czytania. Mamy nadzieję, że adresatka tego pięknego listu doceni twórczość Karola.

Tak planuję od dawna jakby tu ją zachwycić
Może kupić jej kwiaty, z delikatności zwane różami
A może zaśpiewać jej piosenkę
Może to coś da

Wiem, że ma chłopaka
Ale i tak mnie to nie zraża
I wciąż będę starać się o jej serce

Jest najpiękniejszą dziewczyną, jaką znam
I nie ma lepszej od niej

Mówię prawdę! Nie żartuję!
Już na pewno wiecie dla kogo to piszę
I ona też pewnie wie

Będę stać pod jej oknem grając na gitarze,
Choć nie brałem lekcji, umiem grać na niej amatorsko
 Rzecz jasna, gdy przyleci jakiś ptak, będzie śpiewał mi do taktu

Walczyć jestem dla niej nawet 2000 lat
Jeśli będzie to konieczne
Bo jest tego warta!

Nieraz mówiłem, że ją kocham
Ale i tak nadal mnie ignoruje
Lecz mam nadzieję, że w końcu mnie zrozumie, że
I tak się nie poddam
Dopóki nie powie mi tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz