piątek, 27 listopada 2015

Międzynarodowy Dzień Pluszowego Misia



Hej! Witajcie! To Ja – Wasz najsympatyczniejszy, najwspanialszy, jedyny i niepowtarzalny Miś- Pluszowy Miś. W środę były moje urodzinki i choć latek mi przybywa, futerko trochę się przerzedza, włosek już nie ma takiego blasku(chociaż bardzo się staram), to humor, chęć do zabawy i żartów pozostaje bez zmian. Z okazji urodzin trójka moich przyjaciół z klasy 2 a przy minimalnym wsparciu pań z biblioteki, zorganizowała mi imprezę. Zaproszono na nią wszystkich uczniów wraz z nauczycielami, Oprócz tradycyjnego „miodku” odbyły się konkursy, w czasie których moi goście musieli m.in.: rozpoznać spokrewnionych ze mną członków bajkowych rodzin, ułożyć na czas ich fotograficzne puzzle, wykazać się znajomością piosenek o mnie, czy narysować moją podobiznę. Na końcu pogratulowałem zwycięskim klasom: I b, II a i III d za dobrej znajomości faktów z mojego życia. Po konkursie odwiedziłem z moimi przyjaciółmi pozostałych uczniów i pracowników szkoły. Wszędzie zostałem ciepło przyjęty i dostałem mnóstwo życzeń. Urodziny bardzo mi się podobały i za rok znowu będziemy świętować razem!

Wyniki konkursów z okazji Dnia Pluszowego Misia

Klasy I

I miejsce - klasa I b (59 p.)
II miejsce - klasa I a (58 p.)
III miejsce - klasa I c (47 p.)
IV miejsce - klasa I d (43 p.)
V miejsce - klasa I e (41 p.)

Klasy II


I miejsce - klasa II a (126 p.)
II miejsce - klasa II b (69 p.)
III miejsce - klasa II d (56 p.)
IV miejsce - klasa II e (51 p.)
V miejsce - klasa II c (49 p.)

Klasy III
 
I miejsce - klasa III d (83 p.)
II miejsce - klasa III c (73 p.)
III miejsce - klasa III b (52 p.)
IV miejsce - klasa III a (44 p.)
V miejsce - klasa III e (40 p.)
VI miejsce - klasa III f(31 p.)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz