czwartek, 10 stycznia 2019

Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa - nowości czytelnicze

To My dzieci świata
Martynka. Moje robótki
Martynka poznaje zwierzeta
Malutka czarownica
Pożyczalscy w przestworzach
Pożyczalscy na wyspie
Pożyczalscy pomszczeni
Czerwone słońce
Amelka Kieł i Bal Barbarzyńców
Zegar czarnoksiężnika
Zwiadowcy. Tom 13. Klan czerwonego lisa
Dziennik cwaniaczka 8. Zezowate szczęście
Księga wyzwań Dasha i Lily
Dwanaście dni świąt Dasha i Lily
Moje serce, mój wróg
Gdy słowa zawodzą
Kraina Lodu
Nela i sekrety dalekich lądów
Śladami Neli przez dżunglę, morza i oceany
Nela na kole podbiegunowym
Nela i skarby Karaibów
Trzynasty księżyc
Szóstka wron
Królestwo kanciarzy
Pusta noc
Cudowny chłopak
Młody świat
Banda do bani
Pamiętnik Zuzu-Łobuzy
Poczytaj mi mamo. Księga 1 i 2
Pamiętnik
Pożyczalscy idą w świat
Nela na tropie przygód
Nela i polarne zwierzeta
Nela na wyspie rajskich ptaków
Kasztan, tapczan tralalla
Kto uratował jedno życie...Historia Ireny Sendlerowej
Szarka
Droga do Nobla Marii Skłodowskiej-Curie
Historie spod podłogi
Kto zamawiał koszmarną przygodę?
Stowarzyszenie umarłych poetów
Zaklęte robale
Niech was łoś kopnie
Szpanerskie hobby
Kraina Lodu. Przygoda Olafa
Co mnie zmieniło na zawsze
Miś zwany Paddington
12 ważnych opowieści. Polscy autorzy o wartosciach
Kubuś i Przyjaciele
Kraina Lodu. Bajki 5 minut przed snem
Uczuciometr Inspektora Krokodyla
Siedem bram
Czarny amulet
To, co widzę bez ciebie
Księga luster
Tajemne imię
Podaruj mi miłość
Ktoś mnie pokocha
Silmarillon
Hobbit
Opowieści o pilocie Pirxie
Szpony i kieł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz