piątek, 24 października 2014

Haiku. Znowu!?

"Aniołki" z kółka bibliotecznego Silva Libris po raz kolejny zmierzyły się ze swoim ulubionym tematem- Haiku. No dobrze. Naszym ulubionym tematem. Oczywiście wszystko dla dobra naszych kółkowiczów, pisanie wierszy to bardzo twórcze zadanie. A jak rozwija młode umysły! Uczestnicy kółka Silva Libris, co prawda tak tego nie widzą i strasznie marudzą. Na początku pojawiły się utwory typu:

Jestem zmęczona
muszę pisać wiersze
nienawidzę haiku

ale w końcu szanowne grono młodzieży w końcu stworzyło swoje wiersze.

Siedzi obok, tak rozgrzewa
jest blisko
marzenia się spełniają

Jesteś
wspomnienia wracają
łomot serca

Miłość jest wspaniała
lecz czasem się ukrywa,
a wszyscy im pomagają

Lubię placki
mleko jest dobre,
od krowy najlepsze

Miłość jest wieczna
miłość jest piękna
bez miłości zginie świat

Piękne motyle
latają nad łąką
i kwitną kwiaty

Kiedy zakładam buty
i przebieram się w strój
to mam ochotę wejść i zrobić show

Znów będzie kartkówka
znowu jakieś testy
mam już dosyć tego

Lipcowy wieczór
tęsknota za szkołą
głęboki wdech

Rano wstaję, pada deszcz
nie chce mi się wstawać
więc zwlekam z tym

Wiktor pisze haiku
nie udaje mi się to
i znowu się męczy

Wstaję i żyję tylko
dlatego, że
ciągle widzę Ciebie

Myślę, że to całkiem fajne
nawet całkiem ciekawe
w sumie

Moja miłość jest nieskończona
żyję tylko dla Ciebie
Bułko

Zawsze w nocy
Gdy leżę i patrzę w sufit
To zastanawiam się, czy Cię kocham, czy nienawidzę

Co dzień rano
budzę się i wstaję
Idę znowu spać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz