środa, 19 czerwca 2013

Księżniczka i żaba - odc. 5

Jak wiadomo, pocałunek zdejmujący czar, jest pocałunkiem prawdziwej miłości. Dziewczęta zakochały się w sobie, ale mimo to zaskoczona Anastazja krzyknęła:
- O nie! Ty…
- Witaj kochana Anastazjo. – powiedziała piękna nieznajoma i przytuliła się mocno
do Anastazji – Myślałaś zapewne, że po przemianie będę mężczyzną. Niestety nie jest tak. Jestem Diana i pochodzę z pewnego afrykańskiego plemienia. Jestem córką wodza. Zaklęto mnie na wieki w żabę, gdyż sprzeciwiłam się woli mojego ojca. Nie chciałam poślubić wybranego mi mężczyzny. To było dawno temu, bardzo dawno temu. Wybacz, ale wcześniej nie mogłam Ci
o tym opowiedzieć.
- Witaj… Jesteś piękna. – odpowiedziała Anastazja, kiedy już zrozumiała co się stało – Chciałabym żebyś została tu ze mną na zawsze.

- Też tego chcę. Ale nie wiem czy nam się uda. Rodzice mogą się nie zgodzić. Mogą mieć coś przeciwko nam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz