piątek, 4 stycznia 2013

Ojciec - odc. I



Urodziłem się w 1763 r. w posiadłości nieopodal Nowego Jorku. Miałem dwóch braci i dwie siostry, ja byłem najmłodszy. Nazwano mnie William. Bracia nazywali się James (sześć lat) i Jonathan (starszy o cztery lata), a siostry to Adelaide (pięć lat) i Samantha (rok starsza). Wychowywała nas ciocia, siostra naszego ojca, której na imię było Brenda. Matka zmarła przy porodzie, więc jej nie znałem. Ojciec był brytyjskim żołnierzem – czerwonym kubrakiem. Rzadko go widywaliśmy, ponieważ jego pluton stacjonował w Bostonie. Nazywał się Christopher Cloudy, tak więc ja i całe moje rodzeństwo mieliśmy na nazwisko Cloudy. Ciocia Brenda miała posiadłość na obrzeżach Nowego Jorku (tam właśnie się urodziłem), gdzie mieszkaliśmy i wychowywaliśmy się. Ciocia nie miała dzieci, więc nas traktowała
jak swoje własne. Jej posiadłość znajdowała się będącego bliska lasu jeziora. Las obfitował w przeróżne gatunki zwierząt, lecz najwięcej było tam zajęcy i jeleni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz