piątek, 11 stycznia 2013

Ojciec - odc. VIII


Ojciec pochował ciało Jamesa tego samego dnia. Był przybity, stracił syna. Wiedział, że to jego wina. Ciągle wmawiał sobie, że lepiej by było, gdyby już go aresztowali i stracili. Od tamtej pory ojciec przestał już z nami polować. Zaczął walczyć z wrogiem z ogromną zaciekłością i szybko stał się jednym z kapitanów patriotów.
            Lata mijały, a ojciec coraz mniej czasu poświęcał mnie i mojemu rodzeństwu. Jonathan w końcu wyjechał do Wirginii, a ja zostałem z siostrami. Gdy Adelaide skończyła dwadzieścia jeden lat, wypłynęła do Europy. Wiele mówiła o Francji, prawdopodobnie zamieszkała gdzieś w Paryżu. To pożegnanie było naszym ostatnim spotkaniem. Ciocia Brenda była cieżko chora i wkrótce zmarła, więc Samantha i ja przeprowadziliśmy się
do Bostonu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz